Sunday, July 14, 2013

خوش آمدید


 This blog contains some useful information about Toronto in Persian (Farsi) language for new immigrants
دانشنامه یا همان دائره‌المعارف تورنتو تنها یک وبلاگ است. هیچ رسمیتی ندارد. اگرچه من سعی می کنم حرف‌هایم در اینجا مستند باشد، ولی دست آخر زاویه دید من به همه مسائل زاویه دید خود من است. 
مخاطب این وبلاگ فارسی زبانان هستند. برای همین این وبلاگ را به فارسی می‌نویسم! فارسی زبانانی که قصد دارند به هر دلیلی به کشور کانادا مهاجرت کنند، این وبلاگ را پر از مطالب مفید خواهند یافت. در اینجا هم باز من قضیه را از دید خودم نگاه می کنم و به همین دلیل تازه واردین به شهر تورنتو، مطالب بیشتری را مفید خواهند یافت. 
در بالای این صفحه، لینک‌های مختلفی وجود دارد که به سوالات شما درباره موضوعات گوناگون پاسخ می‌دهد. با این وجود، ممکن است که پاسخ شما به یک پرسش در بخشی کاملا غیر مرتبط یافت شود. پیشاپیش از این بابت من را عفو کنید.مطالب این موضوعات با افزایش تجربه من و با بدست آوردن اطلاعات بیشتر، اصلاح و افزوده و به روز خواهد شد. بنابراین بد نیست که گاهی به صفحاتی که قبلا خوانده‌اید سر بزنید.

No comments:

Post a Comment